Vi har gjort vår sista dag på våra jobb här i Benin. För mig, Elisabeth, blev det många tårar. Ni som känner mig tänker kanske nu att det behöver ju inte betyda nånting! Hon lipar ju för allting! Jag erkänner att jag är en känslig typ men idag var det svårt. Jag trodde aldrig att jag skulle få sån kärlek till dessa människor från Benin. Men så är det. Jag älskar dem och jag tror att det är besvarat!  

Här har ni mina absoluta favoriter, Alphonse, Joel och Elisee. De har en speciell plats i mitt hjärta nu. Tasha som ni ser till höger om mig på bilden nedanför sa idag att vi ska vara glada att vi har någonting att säga hejdå till och sakna. Det tröstade mig en hel del. Jag tror att vi växer av kärlek och att sakna någon är vackert! Jag skulle aldrig vilja vara utan denna erfarenhet även om det var smärtsamt idag. 

Jag kommer att sakna dessa goa tjejer från USA, Bethany och Tasha. 


Ikväll blev det lite hejdåmiddag för oss, på åttonde våning med utsikt över hela hamnen, med detta härliga gäng, tre amerikaner och fyra svenskar. 

Om två dagar drar vi hem. Jag tror jag tar flyget med Uffe även om detta hade varit ett billigare alternativ. 

Kommentera

Publiceras ej